czwartek, 1 października 2015

:-)

      Z Antosiem już dobrze. Rączkę w poniedziałek odwiązali. Trochę strachu jednak się najadłam bo nie od razu chciał nią ruszać. Ale w domu już było ok. Tylko bidul zapomniał jak się poruszać. Ale od wczoraj znowu zasuwa. Mały przez ten tydzień bardzo przyzwyczaił się do noszenia na rękach i spania z mamą - teraz pomalutku się oduczamy ;-), chociaż spanie z nim mi nie przeszkadza.
Noce znowu jednak bezsenne - z powodu wyrzynających się górnych jedynek i dwójek. Lewa jedynka już na wierzchu :-). Mały ma trochę katarku i pokasłuje, ale to chyba przez zęby. jednak dziś pojadę z nim do pediatry.
      Jeżeli będzie ten post czytała blogowa mam Ola (mama Amelki) to poproszę o kluczyki do bloga.
Pozdrawiam i miłego weekendu życzę. Mój będzie pracowity - jesienne wykopki.

8 komentarzy:

  1. Super że z Antosiem już lepiej :) Mam nadzieję że ząbki szybko się wykują :) No i że katarek przejdzie i że to jednak przez ząbki. Trzymajcie się ciepło :) Powodzenia na wykopkach :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety wykopki zostały przesunięte i w ogóle wszystko w zawieszeniu bo mam jest chora. Od soboty angina i 40 stopni gorączki. Dopiero dziś widzę nadzieję na to, że będzie lepiej.

      Usuń
  2. AGA! Wysyłałam już zaproszenie, ale na adres ajednakcudasiezdarzaja.blogspot.com i chyba masz inny email. Albo gdzieś przeoczyłam, albo nie podawałaś? :D może napisz do mnie na email kamykowa1988@gmail.com i wyślę szybko zaproszenie! Nie może Cię brakować! :)
    Dobrze, że Malutki ma się już lepiej! Przepraszam, że nie komentuje wszystkiego. :( ściskam mocno i przesyłam buziaki.
    P.s. U nas sprawa chyba kolejny raz będzie odłożona :/ echh..
    Pozdrawiam i czekam na email. Będę często sprawdzać i czekać :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę się, że synek ma się lepiej :)
    U nas przy czwórkach był katar, więc może od ząbków - ale warto sprawdzić, zwłaszcza, że okres przeziębień się zbliża.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ewidentnie katarek na zęby. Na dzień dzisiejszy stan uzębienia -5 sztuk. W niedziele wyszły górne jedynki do końca i lewa dwójeczka.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo cieszę się, że już lepiej z Antosiem! Mam nadzieję, że inne sprawy też się wkrótce poukładają.

    OdpowiedzUsuń