środa, 27 stycznia 2016

Otrzepujemy kolana.

     Wstajemy, otrzepujemy kolana poprawiamy koronę i do dzieła. Tylko co ja mam zrobić???
Czekamy na wizytę niestety dopiero piątek w przyszłym tygodniu :-(.
Ostro mnie sponiewierała ta niepłodność nieproszona. Mimo, że jest Malutki nigdy mnie tak jeszcze nie ogłuszyła i nie wyłączyła z życia. Takie rzeczy nie powinny zdarzać się nikomu. Trudne dni za mną ale nic zmienić nie mogę. Jakże się łudziłam, ze  teraz wszystko będzie już z górki (no bo ile można). Że nowy dom a w nim dwoje -troje dzieci. Ja już w wyobraźni żyłam tym życiem z cała gromadka. Zawsze mówiłam, ze "jak dzieci podrosną" nie jak "Antek". A tu bolesna weryfikacja planów. Wiem, co usłyszę u lekarza, zresztą ostrzegał, ze może tak być. Ale postaram sie cierpliwie (?!?) poczekć.
Tymczasem gdyby któraś z Was miała jakiś sprawdzony sposób na katar u dziecka to poproszę bo mi już ręce opadają. 

8 komentarzy:

  1. No to teraz nie pozostaje Wam nic innego, jak czekać na kolejne wizyty i zintensyfikować wszelkie działania. Oby efekty były jak najprędzej, a Wasz przyszły dom faktycznie rozbrzmiewał śmiechem całej dziecięcej gromadki ! :*

    Na sam katar sposobu jeszcze nie odkryłam, ale na jego odciąganie polecają Katarka (choć u nas frida też się sprawdza + psikanie wodą morską).

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana wytrwałości życzę. Mam nadzieję, z weryfikacja planów nie będzie potrzebna.
    My mieliśmy sopelka, fridę i katarka. Ten ostatni wymiata, choć wiele mam przerażą to podłączenie do odkurzacza. Odciąga doskonale. Nic nie zalega. Do tego, jak u Bąblów sól morska i inhalacje.
    Zdrówka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również katarek w użyciu bo inaczej to bym nie dała rady raczej.

      Usuń
  3. Masz racje... takie rzeczy nie powinny się zdarzać nikomu... nieplodnosc rujnuje czlowieka ale w pewnym sensie tez wzmacnia. Musisz być silna i cierpliwa, ten tydzień szybko Ci zleci..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ehhh, cierpliwa - ciężko z tym u mnie przez ostatnie lata się wyczerpała.

      Usuń
  4. Na katar: Sinomarin w ampułkach (woda morska do inhalacji) , lepsze od soli fizjologicznej, polecam równnież: MUSTELA BEBE, BALSAM KOJĄCY DO NACIERANIA KLATKI PIERSIOWEJ, OD URODZENIA- rewelacja. No i koniecznie nawilżacz w pokoju dziecka.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję, Mustela zamówiona. Reszta w użyciu :-)

    OdpowiedzUsuń